تیر ۱۴، ۱۳۹۳

«چهار شرط خامنه‌ای برای پذیرش توبه موسوی و کروبی»

جواد کریمی قدوسی نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ایران می‌گوید که آیت‌الله خامنه‌ای رهبر این کشور، چهار شرط برای «پذیرش توبه» «سران فتنه» مشخص کرده است.

اصولگرایان در ایران به اعتراض‌های پس از انتخابات سال ۲۰۰۹، «فتنه»‌و به میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترض به نتایج انتخابات، «سران فتنه» می‌گویند. اکنون حدود سه سال و نیم است که موسوی و کروبی، در حبس خانگی به سر می‌برند.

کریمی قدوسی در مصاحبه با سایت «صبح توس» گفته است شرط نخست آیت‌الله خامنه‌ای برای پذیرش «توبه فتنه‌گران»، مشخص کردن مرز توسط آن‌ها با دشمنان نظام است.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی، شرط دوم را «پس گرفتن تهمت‌هایی» اعلام کرد که پس از انتخابات، به نظام زده شده است.

معترضان می‌گویند که در انتخابات ریاست سال ۲۰۰۹، تقلب گسترده و سازماندهی شده روی داده و محمود احمدی نژاد پیروز واقعی انتخابات نبود.

«جبران خسارت‌ها» و «آماده بودن برای مجارات به خاطر جرایم خود» دو شرط دیگری است که به گفته کریمی قدوسی، خواست آیت‌الله خامنه‌ای برای پذیرش توبه میرحسین موسوی و مهدی کروبی هستند.

پیش از این علی مطهری دیگر نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ایران به نقل از آیت‌الله خامنه‌ای نقل کرده که گفته است، موسوی و کروبی مورد ملاطفت قرار گرفته‌اند وگرنه در صورت محاکمه، مجازاتشان سنگین‌تر بود.
  http://farsi.alarabiya.net
العربیه فارسی
برگرفته از برگه سپیده دم در فیسبوک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر